Volta a la cinglera de Gallifa. Diumenge 20 de febrer 2022

4 de febr. 2022, 11:16 publicada per Florentino Ibañez   [ actualitzat el 4 de febr. 2022, 11:18 ]

Bonica i agradable excursió on donarem la volta a la cinglera de Gallifa, i també pujarem al seu cim per gaudir de les  bones vistes que es veuen  a dalt del cingle.

Deixarem els cotxes al km. 11 de la carretera de Sant Feliu a Gallifa en un revolt amb lloc per aparcar.

Caminarem per bonics prats de pastura fins a trobar el camí dels Feliuencs, amb abundosa vegetació, que no deixarem fins gairebé el cim per visitar el Roc Punxegut i el mirador de la Guineu dos llocs amb una panoràmica espectacular. Tot seguit arribarem a l'ermita romànica de Sant Sadurní i  al cim.

De baixada ja trobarem el coll de Sant Sadurní, aquí comença la part més tècnica de la ruta, on agafarem un corriol amb forta baixada.

Al cap de poca estona  arribarem a una pista cap a l'esquerra per anar a trobar el camí de pujada i tornar als cotxes.

HORA I LLOC DE SORTIDA:  Aparcament del triangle a les 7:45 h.

TRANSPORT:  cotxes particulars fins el km. 11 de la BP- 1241, entre Sant Feliu i Gallifa

Qui vulgui pot portar esmorzar

DIFICULTAT:  moderada

LLARGADA:  9.200m.

DESNIVELL: 608+ 608-

TEMPS: 4H.

Els pals poden ser de gran ajuda